Logo ontwerp met een frisse / vlotte uitstraling voor een uitzendbureau

Datum start: 18-04-2018

Datum einde: 25-04-2018

Totaal budget: € 359.00
Nieuwste inzending
Book cover
KUgraphics

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Tempz is een nieuw jong dynamisch uitzendbureau, gespecialiseerd in het bemiddelen van flexibel personeel in de bouw, productie, logistiek & techniek. Het logo dient neutraal genoeg te zijn om in de toekomst ook op andere sectoren te richten.

Het logo zal 2 doelgroepen moeten aanspreken:

Doelgroep 1:
18 - 30 jaar
Loyaal, hardwerkend, flexibel inzetbaar
Werkzaam in functies zoals: sloper, loodsmedewerker, heftruckchauffeur, schilder.

Doelgroep 2:
MKB bedrijven in bouw, productie, logistiek & techniek
Gevestigd in Benelux
Op zoek naar betrouwbare partner op het gebied van inhuur van flexible krachten

Huiskleuren: blauw en een andere kleur dat mooi in contrast staat. Eventueel rood of appelgroen (fris), echter staan we open voor andere opties. Moet uitstralen: loyaliteit, hard werken, betrouwbaar.

Overige steekwoorden:
Verbinden / de juiste match maken (mensen verbinden)
Centraal (we zijn een centraal punt voor de opdrachtgever en opdrachtnemer)
Teamwork
Mensen
Simplify (niet te veel poespas/gedoe, mooi simpel en herkenbaar logo)

Als voorbeeld 2 bijlagen:
Ideas creative: uitstraling spreekt erg aan. Wellicht mag het iets minder zakelijk door een "speelse touch";
Airbnb: font/ lettertype spreekt aan
Connect: logo spreekt aan (2 poppetjes die in verbinding staan met elkaar)

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


-

Kleuren, favoriete logo's, must haves


-

Designer: tennisloool tennisloool
logo-vizitkarte-memorandumi-dizajn-tennisloool-87BvQ6BU

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.