En ook goed te verwerken op de website in de bovenbalk met aangepaste kleuren
Logo Oosterhof Makelaars
- Wedstrijd van: Oosterhof Makelaars
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 06-05-2014
Datum einde: 20-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Is ook goed bruikbaar in de boogvorm
De boog hoort dan niet in het logo, is alleen om visueel te maken hoe het logo in het boograam past.

Het kan uiteraard ook in een meer opvallende kleur, zoals hier een voorbeeld van het melaarsbord
makelaarsbord bedoel ik

Ik heb een logo gemaakt dat staat als een huis ;-). Door het dak in de tekst te verwerken en de letters 'k' en 'l' als muren te gebruiken krijgt het logo samenhang en straalt daardoor betrouwbaarheid uit. Het is heel eenvoudig maar daardoor ook heel krachtig en eerlijk. Door de donkerblauwe kleur te gebruiken met een frisse blauwe kleur is het ook betrouwbaar en toch fris, modern.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.