logo Princess
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Princess Amsterdam Hostel Museumsquare
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 24-01-2014 12:16
- Datum einde : 04-03-2014 12:11
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 110
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
We hebben het juiste logo nog niet gevonden!!
de logo's die we tot nu toe hebben gezien ogen niet praktisch voor de website en de buitenverlichting. We zijn op zoek naar een logo dat ook de uitstraling "cool" heeft in de kleuren navy blue en mint green.
LS,
Hotel Princess Amsterdam is een 1sterren hotel gelegen nabij het leidse/museum plein. Nu met de crisis, ja deze raakt ons ook zijn wij een offense gestart. Wij zijn van hotel naar Hostel gegaan en zoeken hierbij een nieuwe huisstijl en waarmee we de website/buitenverlichting/facebook gaan rebranden.
We gaan de toekomst in met een aangepaste naam PRINCESS AMSTERDAM - HOSTEL MUSEUMSQUARE
en zoeken hierbij een nieuwe logo. het pand waarin het hostel zich bevindt ligt op de hoek van de overtoom/1e constantijn huygen straat en wij zijn echt op zoek naar jonge gasten /backpackers die de Amsterdam cultuur en museua willen bezoeken en beproefen.
Tevens is het een mooi hoekpand wat evt in het logo mee genomen kan worden.
Als laatst bieden wij een betaalbaar product aan met focus op jong publiek, het logo moet dan ook deze uitstraling hebben.
mvg
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Navy blue
mint green
Mooiniet
-
-
Toelichting van de designer Mooiniet:
Hallo Princess Hostel,
Bijgaand een voorstel voor een goede offense!
Ik heb de Amsterdamse cultuur voor de jonge doelgroep als leidraad genomen en dit direct gekoppeld aan het hotel. Dus 'Architectuur + slapen + kaas + koffie = Princess'.
In de uitvoering heb ik gekzoen voor een duidelijk leesbare letter (duidelijk voor op de gevel) en deze gecombineerd met een iets speelsere letter. De stijl van de onderste letter komt terug in het beeldmerk. Dat zijn de drie punten van het hotel naast elkaar, als een gestyleerd kroontje. De stijl van de letter en het beeldmerk komt terug in het visitekaartje (en de andere uitingen).
Zo is er een jeugdig geheel, dat toch duidelijk is en het hotel verbind met alle amsterdamse cultuur!
Graag hoor ik of deze stijl jullie aanspreekt, dan maak ik graag de rest van de huisstijl.
Vriendelijke groet,
Jorina - info@mooinietontwerp.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-