Hallo Princess Hostel,
Bijgaand een voorstel voor een goede offense!
Ik heb de Amsterdamse cultuur voor de jonge doelgroep als leidraad genomen en dit direct gekoppeld aan het hotel. Dus 'Architectuur + slapen + kaas + koffie = Princess'.
In de uitvoering heb ik gekzoen voor een duidelijk leesbare letter (duidelijk voor op de gevel) en deze gecombineerd met een iets speelsere letter. De stijl van de onderste letter komt terug in het beeldmerk. Dat zijn de drie punten van het hotel naast elkaar, als een gestyleerd kroontje. De stijl van de letter en het beeldmerk komt terug in het visitekaartje (en de andere uitingen).
Zo is er een jeugdig geheel, dat toch duidelijk is en het hotel verbind met alle amsterdamse cultuur!
Graag hoor ik of deze stijl jullie aanspreekt, dan maak ik graag de rest van de huisstijl.
Vriendelijke groet,
Jorina - info@mooinietontwerp.nl
logo Princess
- Wedstrijd van: Princess Amsterdam Hostel Museumsquare
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-01-2014
Datum einde: 04-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

