Geen commentaar
Logo & stationary for hip, fresh, urban and approachable INTERIOR DESIGN company
- Wedstrijd van: jhannant
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 23-06-2017
Datum einde: 13-07-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Twee nieuwe voorstellen, met nieuwe tekststijl, de ene meer urban, de andere subtieler (ook qua kleur) maar met even veel persoonlijkheid.

Hierbij mijn typografisch logo voorstel. Ik vond het leuk om een duidelijke stijl te hanteren, die toch afwijkt en een tikkeltje anders is dan het gangbare. Hope you like it! Suggesties welkom.
Hi! Wat een leuk voorstel inderdaad! Ik vind hem leuk omdat hij iets unieks heeft. Ik moet wel zeggen dat ik bij het woord Style teveel moet denken aan een Amerikaans diner lunchroom logo. Zou je daar een ander voorstel voor hebben?
Ok! Gelukkig heb ik bij deze nog even tijd, dus komt in orde ;-)