Hierbij mijn ontwerp voor Siësta beach. Het logo is geïnspireerd op wat siësta is: een lekkere pauze nemen en helemaal in je sas zijn. De letters van het logo voelen zich helemaal ontspannen en in hun element. Door Siësta beach beter te positioneren met behulp van een aantrekkelijk ontwerp, spreken we een groter publiek aan. Met de hashtag #timeforsiësta kunnen we meer bekendheid genereren voor Siësta beach en zo van online fans offline klanten maken.
Ik ben benieuwd naar je reactie, Roos!
Groet, Lotte
LOGO UPDATE
- Wedstrijd van: roosdoorneveld
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 07-09-2020
Datum einde: 18-09-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

