Geen commentaar
logo voor een time-outproject voor jongeren met autisme
- Wedstrijd van: Wijland
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 28-01-2019
Datum einde: 18-02-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze heeft zeker de juiste stijl. eenvoud is belangrijk. De kleuren zijn ook heel mooi. Het doet me een beetje te veel aan landbouw denken. Misschien iets speelser ?
Het is een speling op het woord 'weiland' en 'Wijland'. Mvg
Hallo,
Dit logo zit nog bij onze favorieten. Het hart spreekt ons enorm aan. Dat willen we zeker blijven behouden. Het is nu ook in evenwicht, en dat is goed.
Maar doet te veel denken aan een akker.
Kan u iets spelen met de inhoud van het hart? bvb een konijntje, een groentje, ...