Hallo Rickpas,
Leuke wedstrijd! Bijgaand mijn inzending.
Wat ik een tikje lastig vond aan je briefing: je wilt geen commerciele sprookjesuitstraling, maar je voorbeelden hebben dat qua ontwerp en concept juist wel iets in zich. De websites zijn heel strak ingedeeld, waardoor het sprookjesachtige naar de achtergrond gaat, maar ik herken het juist in de look&feel;.
Ik hoop dan ook dat mijn voorstel een goede middenweg is en dat het je aanspreekt. Ik heb gekozen voor een strakke, degeleijke letter, 'the' is net ietsje speels, maar alles is duidelijk leesbaar, ook in het klein.
Als bijkomend element heb ik een zon gebruikt, met een opwindhaakje. (Eventueel kan ik dit nog uitbouwen naar een leeuw.) Naast het logo een aanzet tot een poster. Een logo zelf zegt je misschien niet zoveel, in de poster zie je hoe ik het stijlelement en lettertype laat terugkomen tot een herkenbare identiteit.
Ik hoor graag wat je vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
Logo voor Festival in Bulgarije
- Wedstrijd van: Rickpas
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 07-11-2014
Datum einde: 30-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hey Jorina, bedankt voor je inzending. Wat ik daar mee bedoel is, the promised land is op zich al cheesy, en in de trent van mysteryland, tomorrowland, pleasure island etc. En dit is juist niet het type mensen dat wij willen bereiken. Als onze uitingen dan ook nog in de vergelijkbare stijl zijn zullen we snel in die hoek worden gezet. Om misverstanden te voorkomen willen we dus niet de sprookjesachtige stijlen gebruiken die dergelijke commerciële festivals vaak gebruiken.
De richting die je nu hebt gekozen spreekt mij niet echt aan. Ik ga de briefing nog iets aan te passen, waardoor jullie meer richting krijgen .