Hierbij mijn inzending.
Ik heb gekozen voor een grungy lettertype in combinatie met wat fellere en gedurfde kleuren om de balans te vinden tussen traditioneel en gedurfd/experimenteel.
Ik heb een beeldmerk achterwege gelaten omdat de letters dan minder krachtig over komen en de aandacht een beetje verliezen.
Ik zie de fles niet voor me met het logo gedrukt op een etiket, maar eerder het logo rechtstreeks gedrukt op de fles.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden!
Logo voor onze tegendraadse bierbrouwerij
- Wedstrijd van: oersoep
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-09-2011
Datum einde: 24-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

