Zelfde logo als ik eerder heb ingediend. Nu een voorbeeld hoe het er op een notitieboekje uit zou zien.
Logo voor Provocatieve Praktijk straalt kwaliteit uit
- Wedstrijd van: coacholijerhoek
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-05-2020
Datum einde: 14-06-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Het logo bevat beide P’s. Is ook klein herkenbaar. Heeft slechts 1 kleur en heeft hoekige vormen op links en ronde vormen op rechts. Dat symboliseert het bujschuren door coaching. De kracht is de eenvoud. Zelf zie ik er ook een gespierde arm in en een olifant. Die is groot, sterk En vriendelijk.