De herkenbaarheid van het logo zit hem in de keuze voor lettertype met de daarin opvallende 'i' die refereert naar informatiepunt of in dit geval een adviseur. Naast de voorkeur voor blauw van de opdrachtgever staat blauw erom bekend betrouwbaarheid uit te stralen, vandaar ook de keuze. De groene dunne oneindige lijn staat voor duurzaamheid en (groene) energie. In al zijn eenvoud is dit een helder en duidelijk logo die met kleine details precies vertelt waar de klant mee te maken heeft.
Logo ZZP'er Antoine Ketelaars Advies
- Wedstrijd van: AntoineKetelaars
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-10-2013
Datum einde: 31-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

