Beste,
De briefing is duidelijk. De opmerking 'less is more' en het feit dat het moet aanspreken bij MKB, maar ook grote internationale klanten waren in mijn ogen leidend. Een strak beeldmerk gebaseerd op geluidsgolven in combinatie met een modern, maar toch vriendelijk lettertype maken het logo. Gekozen kleuren zijn een donker blauw/paars met een fris licht blauw. Dit geeft het logo een fris karakter, maar toch stevig en herkenbaar. De huisstijl is ook rustig gehouden, zodat de nadruk op het logo komt te liggen. Door weinig elementen te gebruiken wordt de houdsbaarheid ook verhoogt van deze huisstijl. Dus geen toeters en bellen. Ik hoor graag of het naar wens is.
Logo/Huisstijl easyvoip.nl
- Wedstrijd van: easyvoip
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-10-2014
Datum einde: 21-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

