Logo/huisstijl startende ondernemer SYSSLA

Datum start: 19-02-2016

Datum einde: 04-03-2016

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
e-design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De vraag:
ontwikkel een logo/huisstijl/visitekaartje voor mijn bedrijf. Ik ga het gebruiken voor website, linked in en alle verdere communicatie. Ik wil een redelijk strak logo, geen bloemetjes. Kleur mag (geen paars). Het moet een frisse uitstraling hebben en er mag ook “beweging” inzitten / uitstralen. Omdat de kern van mijn business is dat je nooit bent uitgeleerd.

Briefing:
Bedrijfsnaam is SYSSLA. Dat is Zweeds voor karwei / bezig zijn. Ik heb deze naam gekozen omdat ik het een mooie naam vind; het zegt iets over mij (half Zweeds/Nederlands) en ik vind passen bij de diensten die ik ga aanbieden.
De wereld van mens en werk verandert snel en dat vraagt om een fundamenteel andere aanpak van leren, ontwikkelen en innoveren. De essentie is dat zowel medewerkers en organisaties moeten investeren in het vergroten van hun aanpassingsvermogen. Mijn diensten gaan over het vergroten van het aanpassingsvermogen door tests, training, coaching en vooral begeleiding in het zelf doen!

Kernwoorden SYSSLA:
Duurzame inzetbaarheid; sustainable employability; ongoing, het is nooit af, je moet je blijven ontwikkelen; eigen regie pakken en niet lijdzaam afwachten tot de volgende reorganisatie, denken in kansen.

Kernwoorden van mij:
enthousiast; praktisch; optimistisch; inlevingsvermogen; organiseren

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: tennisloool tennisloool
logo-vizitkarte-memorandumi-dizajn-tennisloool-XV8PVfEW

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.