Logo/huisstijl startende ondernemer SYSSLA
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Emma de Kleer
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 19-02-2016 10:17
- Datum einde : 04-03-2016 10:14
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 98
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De vraag:
ontwikkel een logo/huisstijl/visitekaartje voor mijn bedrijf. Ik ga het gebruiken voor website, linked in en alle verdere communicatie. Ik wil een redelijk strak logo, geen bloemetjes. Kleur mag (geen paars). Het moet een frisse uitstraling hebben en er mag ook “beweging” inzitten / uitstralen. Omdat de kern van mijn business is dat je nooit bent uitgeleerd.
Briefing:
Bedrijfsnaam is SYSSLA. Dat is Zweeds voor karwei / bezig zijn. Ik heb deze naam gekozen omdat ik het een mooie naam vind; het zegt iets over mij (half Zweeds/Nederlands) en ik vind passen bij de diensten die ik ga aanbieden.
De wereld van mens en werk verandert snel en dat vraagt om een fundamenteel andere aanpak van leren, ontwikkelen en innoveren. De essentie is dat zowel medewerkers en organisaties moeten investeren in het vergroten van hun aanpassingsvermogen. Mijn diensten gaan over het vergroten van het aanpassingsvermogen door tests, training, coaching en vooral begeleiding in het zelf doen!
Kernwoorden SYSSLA:
Duurzame inzetbaarheid; sustainable employability; ongoing, het is nooit af, je moet je blijven ontwikkelen; eigen regie pakken en niet lijdzaam afwachten tot de volgende reorganisatie, denken in kansen.
Kernwoorden van mij:
enthousiast; praktisch; optimistisch; inlevingsvermogen; organiseren
ontwikkel een logo/huisstijl/visitekaartje voor mijn bedrijf. Ik ga het gebruiken voor website, linked in en alle verdere communicatie. Ik wil een redelijk strak logo, geen bloemetjes. Kleur mag (geen paars). Het moet een frisse uitstraling hebben en er mag ook “beweging” inzitten / uitstralen. Omdat de kern van mijn business is dat je nooit bent uitgeleerd.
Briefing:
Bedrijfsnaam is SYSSLA. Dat is Zweeds voor karwei / bezig zijn. Ik heb deze naam gekozen omdat ik het een mooie naam vind; het zegt iets over mij (half Zweeds/Nederlands) en ik vind passen bij de diensten die ik ga aanbieden.
De wereld van mens en werk verandert snel en dat vraagt om een fundamenteel andere aanpak van leren, ontwikkelen en innoveren. De essentie is dat zowel medewerkers en organisaties moeten investeren in het vergroten van hun aanpassingsvermogen. Mijn diensten gaan over het vergroten van het aanpassingsvermogen door tests, training, coaching en vooral begeleiding in het zelf doen!
Kernwoorden SYSSLA:
Duurzame inzetbaarheid; sustainable employability; ongoing, het is nooit af, je moet je blijven ontwikkelen; eigen regie pakken en niet lijdzaam afwachten tot de volgende reorganisatie, denken in kansen.
Kernwoorden van mij:
enthousiast; praktisch; optimistisch; inlevingsvermogen; organiseren
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
deepan
-
-
Toelichting van de designer deepan:
02
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer deepan:
04
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer deepan:
04
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer deepan:
03
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer deepan:
02
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer deepan:
01
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-