Logo/huisstijl voor bedrijf ISOMAX gespecialiseerd in isolatiewerken

Datum start: 01-05-2013

Datum einde: 30-05-2013

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
cocovdv

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zoeken voor ons bedrijf "ISOMAX" een logo en huisstijl. Het logo/huisstijl dient kwaliteit, professionaliteit en eigentijds te zijn.

Den naam is ISOMAX of ISOMAXX, variante kan.

Bedrijfsomschrijving


DT-Fix is de overkoepelende organisatie die zn activiteiten opsplitst in twee afzonderlijke pijlers, eentje ervan is WATERPROOF, de andere zal ISOMAX of ISOMAXX gaan genoemd worden. We zoeken een eigentijds en fris opvallend logo om mee uit te pakken en ons marktaandeel te versterken.

Doelgroep


Onze doelgroep zijn voornamelijk particuliere en bestaande woningen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Qua kleur is er niet echt iets beslist, er werd wel gesuggereerd om groen/zwart te gebruiken. Qua isolatiekleur is geel/zwart of oranje/zwart het meest voor de hand liggend? Logo best als logo en als embleem als variant te voorzien.

Designer: Romservice Romservice
logo_huisstijl-romservice-39o5RkGm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-romservice-kVGKjDhA

RomserviceRomservice

Hierbij nog een nieuw idee.

groet, Henry

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-romservice-1ybmf0RU

RomserviceRomservice

Hierbij nog 2 andere ontwerpen.

Groet, Henry

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-romservice-EjLhr6Ke

RomserviceRomservice

Hoi,
Hierbij 2 ideeën voor het logo. Ik heb er 1 in dezelfde stijl als waterproof gehouden.

Groet, Henry

Brosj72Brosj72

Opnieuw heel mooi gedaan, het idee zoals WATERPROOF vind ik mooi maar zo liever een andere insteek hebben, heb je nog iets in de kast?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.