Logo/Huisstijl voor Coverband 'the rich and famous'

Datum start: 30-05-2013

Datum einde: 30-06-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
Catherinewillemse

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Er zijn vele coverbands op de markt. Een goede manier om jezelf te promoten en te onderscheiden begint online met een aantrekkelijk uithangbord (Lees: Logo) en een goede presentatie wat getuigd van klasse en niveau.
Dit logo staat voor stoer, feest, klasse, humor, entertainment, rock 'n roll.

De band is rijk aan ervaring en bekend met het spelen van verschillende formaties op bruiloften en evenementen. Doelgroep betreft in eerste instantie iedereen. Goed geschikt voor bruiloften en partijen die aan het einde van de avond iedereen op de dansvloer willen hebben staan. Maar ook openbare festivals (Leeftijd 15-35) behoren tot de doelgroep.

De setlist bestaat uit de laatste hits uit de charts, Rock en Nederpop, Dance en classics. Kortom van alle markten thuis.

Wij zijn benieuwd naar jouw visie en ideeën op ons thema,

Succes

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: DaanB DaanB
logo_huisstijl-daanb-GRzXp5pw

DaanBDaanB

Beste,

Hierbij mijn logo. Ik heb gekozen voor een simpel en strak logo die makkelijk te gebruiken is voor verschillende doeleinden.

De woorden rich en famous staan in een dik, grof lettertype wat het logo een stoere uitstraling geeft. "The" en "and" zijn juist in een letterype die misschien meer past bij de termen "rich" and "famous" voor een tegenstrijdig en interessant effect.

Ik hoor graag uw feedback!

Charlie SheenCharlie Sheen

Oogt rock-'n-roll! Leuk. We zijn echter nog iets meer op zoek naar een totaalplaatje met meer eenheid. De sfeer spreekt ons wel aan

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.