Wie koeriersservice zegt, denkt wereldwijd. Ontwikkelde een luchtiger en 'open' logo waarin ook de initialen van 'H+L' in verwerkt zijn. Blauw is Europees... Succes!
Logo+Huisstijl voor een koeriers en logistieke dienstverlener
- Wedstrijd van: haytalogistics
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-04-2016
Datum einde: 30-04-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Dit logo symboliseert het transport van de diverse pakjesdiensten. De 'H' en de 'L' zijn verweven in het logo.

Koeriersservice, verhuizingen,... zijn gelinkt aan inpakdozen...

het logo is hier rechter geplaatst.

Het logo in rood registreert de dynamiek van jullie onderneming. Het lettertype is schuin (Italic) en geeft drive (beweging) van jullie bedrijf. Succes.

Dit ontwerp is ontworpen voor Europa aangezien u een euro vergunning heeft. Door de blauw/gele kleuren symboliseren ze Europa. Het logo is strak en evenwichtig vanwege de (euro)sterren. Een ster vertegenwoordigd ook kwaliteit (zie hotels, restaurants,...). Succes!