Logo/huisstijl voor Yore (Eigenwijs en stoer)

Datum start: 12-03-2014

Datum einde: 06-04-2014

Totaal budget: € 589.00
Nieuwste inzending
Book cover
nikolavasic

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


LET OP: Er wordt sowieso een winnaar geselecteerd!

Volledige huisstijl voor nieuwe start-up, bedrijfsnaam: Yore (en/of YORE). Tevens 2e variatie op bedrijfsnaam: Yore Talent (en/of YORE TALENT)

Behoefte:

* Logo
* Huistijl
* Briefpapier (template ook digitaal)
* Visitekaartjes
* Avatar (voor socialmedia)
* Facebook header
* Twitter header
* Powerpoint presentatie template

Optioneel: ontwerp voor logo op auto, banners en kleding.

LET OP: De winnaar van de wedstrijd wordt na de afronding van de wedstrijd bij ons uitgenodigd om samen met ons verder te kijken naar de branding van Yore, website en eventuele marketingcampagnes.

Bedrijfsomschrijving


De schakel tussen jong talent en gewoon leuke bedrijven om je carriere te beginnen.

Wij bieden talenten/starters:

* Een tweejarig programma met als doelstelling een vaste aanstelling bij de opdrachtgever.
* Intensieve coaching & opleiding (afgestemd trainingsplan voor de werkzaamheden en workshops met professionals) gedurende het 2-jarige programma.
* Begeleiding door ‘personal coach’
* Breed netwerk bij Nederlandse en internationale bedrijven
* Onze talenten ontvangen feedback en bouwen kennis op op basis van de combinatie van onze klanten en disciplines in dit programma.

Boodschap: De springplank waar je je carrière wil beginnen!

Wij bieden onze klanten:

* Pool van talenten
* Gratis marketing & branding door ons wagenpark. In het 2-jarige programma ontvangen de talenten een auto met de logo’s van de klant en YoreTalent ®
* Een kostenefficiënt programma dat de talenten en de business samen brengt met minimale inspanning vanuit de klant.
* Talenten geselecteerd op “competenties”
* Uniek partnerprogamma

Boodschap: De Intermediair voor talenten die het verschil maken!

Doelgroep


Klanten

Enterprise markt, denk aan: ING, Heineken, Bol.com, Yacht, KPN, Heijmans, Eneco, Belastingdienst, Randstad, Rijkswaterstaat, Shell, etc.

Alle segmenten: ICT, Technology, Finance, HRM, Bouw & Civiel, Logistics & Procurement, Facility, Marketing, Legal, Energie, Telecom.

Partners

Ondernemers met een eigen netwerk, sterke referenties en trackrecord. Heeft zijn sporen verdient in zijn niche en klanten nemen wat van hem aan. De partner heeft de mogelijkheid na selectie aandeelhouder bij ons te worden. In dit franchise model opereert de partner onder ons label en kaders, maar behoud zijn vrijheid als ondernemer. De partner blijft zijn klanten bedienen zoals hij altijd al deed, alleen nu signaleert hij behoeftes bij zijn klanten welke wij gezamenlijk kunnen opvullen.

Talenten/starters

Talentvolle starters, jong talent! Opleidingsniveau van MBO tot WO, van ROC tot Universiteit.

Alle opleidingsrichtingen: technisch, juridisch, financieel, bedrijfskundig, HRM, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Vrije keuze! Het ® logo mag verwerkt worden achter de naam, is niet verplicht.

(Belangrijk: Fris, gewaagd, stoer & eigenwijs met inhoud!)

Inspiratie: maandag.nl, youngcapital.nl, pepperminds.nl

Designer: Mooiniet Mooiniet
logo_huisstijl-mooiniet-UUCAjvYe

MooinietMooiniet

Hallo Yore mannen,
Dank voor julie bericht. Ik moet zeggen dat ik doorgaans niet aan wedstrijden meedoe waar al veel inzendingen voor zijn en ook vier sterren voor zijn uitgedeeld. Ik kreeg een idee en heb dit uitgewerkt; ik hoop dat deze moeite niet voor niets was! ( dat is wel de ervaring, nummer 1 of niet).
Bijgaand dus mijn voorstel voor logo en identiteit. Ik heb geprobeerd alle facetten te laten zien, zodat jullie een goed beeld hebben van wat ik voor jullie zou neerzetten.
Logo: strak naambeeld, cleane letter, no nonsense, duidelijk. Een klein elementje in de 'y' om het eigen te maken. Ik heb dit gecombineerd met een beeldmerk, een schildje gevormd uit pijlen (richting) waarvan de grootste pijl omhoog wijst. In het schildje een druppel die omhoog 'groeit.' Groei van het talent en de beoogde klant vond ik een sterk concept in jullie briefing en heb ik zo abstract terug laten komen.
In de verder huisstijl laat ik de elementen uit het logo terugkomen: de groeiende bubbel in fris groen met als extra kleur blauw en voor de balans grijs.
Als toevoeging zouden typografische spreuken gebruikt kunnen worden, zoals op de achterkant van het briefpapier, waarin een woordgrapje zit met het logo.
Als laatste optie de toevoeging van fotografie. Dit kan uiteraard alles zijn. Ik heb nu gekozen voor een natuurlijk setting, wederom groei, met een groene multiply op het beeld om de yore-sfeer te houden.

Graag hoor ik wat jullie van dit totaal plaatje vinden. Aanpassingen (bijvoorbeeld qua kleur) zijn altijd mogelijk!
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet

jlvansplunterjlvansplunter

Erg strak! ook de gedachtegang achter de druppel is erg sterk.

MooinietMooiniet

Hallo Yore,
Dank voor de reactie! Is er nog iets dat ik kan doen om die laatste ster te verdienen? Er zijn veel potentielen met vier sterren en mijn ervaring is dat er dan uiteindelijk niemand wint... Let me know!

jlvansplunterjlvansplunter

Er wordt sowieso een winnaar geselecteerd!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.