Logo/huisstijl voor Yore (Eigenwijs en stoer)
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: jlvansplunter
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 12-03-2014 13:28
- Datum einde : 06-04-2014 13:23
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 104
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Volledige huisstijl voor nieuwe start-up, bedrijfsnaam: Yore (en/of YORE). Tevens 2e variatie op bedrijfsnaam: Yore Talent (en/of YORE TALENT)
Behoefte:
* Logo
* Huistijl
* Briefpapier (template ook digitaal)
* Visitekaartjes
* Avatar (voor socialmedia)
* Facebook header
* Twitter header
* Powerpoint presentatie template
Optioneel: ontwerp voor logo op auto, banners en kleding.
LET OP: De winnaar van de wedstrijd wordt na de afronding van de wedstrijd bij ons uitgenodigd om samen met ons verder te kijken naar de branding van Yore, website en eventuele marketingcampagnes.
Bedrijfsomschrijving:
De schakel tussen jong talent en gewoon leuke bedrijven om je carriere te beginnen.
Wij bieden talenten/starters:
* Een tweejarig programma met als doelstelling een vaste aanstelling bij de opdrachtgever.
* Intensieve coaching & opleiding (afgestemd trainingsplan voor de werkzaamheden en workshops met professionals) gedurende het 2-jarige programma.
* Begeleiding door ‘personal coach’
* Breed netwerk bij Nederlandse en internationale bedrijven
* Onze talenten ontvangen feedback en bouwen kennis op op basis van de combinatie van onze klanten en disciplines in dit programma.
Boodschap: De springplank waar je je carrière wil beginnen!
Wij bieden onze klanten:
* Pool van talenten
* Gratis marketing & branding door ons wagenpark. In het 2-jarige programma ontvangen de talenten een auto met de logo’s van de klant en YoreTalent ®
* Een kostenefficiënt programma dat de talenten en de business samen brengt met minimale inspanning vanuit de klant.
* Talenten geselecteerd op “competenties”
* Uniek partnerprogamma
Boodschap: De Intermediair voor talenten die het verschil maken!
Doelgroep:
Klanten
Enterprise markt, denk aan: ING, Heineken, Bol.com, Yacht, KPN, Heijmans, Eneco, Belastingdienst, Randstad, Rijkswaterstaat, Shell, etc.
Alle segmenten: ICT, Technology, Finance, HRM, Bouw & Civiel, Logistics & Procurement, Facility, Marketing, Legal, Energie, Telecom.
Partners
Ondernemers met een eigen netwerk, sterke referenties en trackrecord. Heeft zijn sporen verdient in zijn niche en klanten nemen wat van hem aan. De partner heeft de mogelijkheid na selectie aandeelhouder bij ons te worden. In dit franchise model opereert de partner onder ons label en kaders, maar behoud zijn vrijheid als ondernemer. De partner blijft zijn klanten bedienen zoals hij altijd al deed, alleen nu signaleert hij behoeftes bij zijn klanten welke wij gezamenlijk kunnen opvullen.
Talenten/starters
Talentvolle starters, jong talent! Opleidingsniveau van MBO tot WO, van ROC tot Universiteit.
Alle opleidingsrichtingen: technisch, juridisch, financieel, bedrijfskundig, HRM, etc.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Vrije keuze! Het ® logo mag verwerkt worden achter de naam, is niet verplicht.
(Belangrijk: Fris, gewaagd, stoer & eigenwijs met inhoud!)
Inspiratie: maandag.nl, youngcapital.nl, pepperminds.nl
Johan Lataster
-
-
Toelichting van de designer Johan Lataster:
Hierbij ook een idee voor jullie briefpapier - deze keer ook met een tweede kleurvariant om een indruk te geven van de opties..
vrgr. Johan -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Johan Lataster:
In navolging van mijn eerder inzending een voorbeeld van hoe e.e.a. er op een webpagina zou kunnen uitzien...
Is maar een globaal ideetje, uiteraard, details en inhoud moeten uiteraard uitgewerkt..
vrgr. Johan -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Johan Lataster:
Beste mannen,
Hierbij een paar eerste ideetjes van mijn kant (klik op de preview voor een groter beeld).
Ik hoor graag wat er wel/niet aan bevalt voordat ik zaken evt. verder uitwerk.
Het idee erachter is:
Klant in het midden (kleine rondje + O) - jullie kennis, netwerk, trainingen etc. als laag eromheen (grote rondje).
Logo schuin gekanteld om beweging opwaarts/voorwaarts als doel te suggereren.
Voor het visitekaartje heb ik de cirkels in een tekstballonnetje veranderd (met erachter: "Let's talk!") en had ik nog het idee om de O in YORE uit te stansen.
Zou er misschien origineel uitzien, maar is ook wat bewerkelijk.. :)
Kan ook in andere kleurtjes, donkergrijs met rood was een andere van mijn persoonlijke favorieten.
Graag hoor ik van jullie.
Nogmaals dank voor de uitnodiging.
vrgr. Johan -
jlvansplunter zegt :
Erg strak!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-