Logo/huisstijl voor Yore (Eigenwijs en stoer)

Datum start: 12-03-2014

Datum einde: 06-04-2014

Totaal budget: € 589.00
Nieuwste inzending
Book cover
nikolavasic

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


LET OP: Er wordt sowieso een winnaar geselecteerd!

Volledige huisstijl voor nieuwe start-up, bedrijfsnaam: Yore (en/of YORE). Tevens 2e variatie op bedrijfsnaam: Yore Talent (en/of YORE TALENT)

Behoefte:

* Logo
* Huistijl
* Briefpapier (template ook digitaal)
* Visitekaartjes
* Avatar (voor socialmedia)
* Facebook header
* Twitter header
* Powerpoint presentatie template

Optioneel: ontwerp voor logo op auto, banners en kleding.

LET OP: De winnaar van de wedstrijd wordt na de afronding van de wedstrijd bij ons uitgenodigd om samen met ons verder te kijken naar de branding van Yore, website en eventuele marketingcampagnes.

Bedrijfsomschrijving


De schakel tussen jong talent en gewoon leuke bedrijven om je carriere te beginnen.

Wij bieden talenten/starters:

* Een tweejarig programma met als doelstelling een vaste aanstelling bij de opdrachtgever.
* Intensieve coaching & opleiding (afgestemd trainingsplan voor de werkzaamheden en workshops met professionals) gedurende het 2-jarige programma.
* Begeleiding door ‘personal coach’
* Breed netwerk bij Nederlandse en internationale bedrijven
* Onze talenten ontvangen feedback en bouwen kennis op op basis van de combinatie van onze klanten en disciplines in dit programma.

Boodschap: De springplank waar je je carrière wil beginnen!

Wij bieden onze klanten:

* Pool van talenten
* Gratis marketing & branding door ons wagenpark. In het 2-jarige programma ontvangen de talenten een auto met de logo’s van de klant en YoreTalent ®
* Een kostenefficiënt programma dat de talenten en de business samen brengt met minimale inspanning vanuit de klant.
* Talenten geselecteerd op “competenties”
* Uniek partnerprogamma

Boodschap: De Intermediair voor talenten die het verschil maken!

Doelgroep


Klanten

Enterprise markt, denk aan: ING, Heineken, Bol.com, Yacht, KPN, Heijmans, Eneco, Belastingdienst, Randstad, Rijkswaterstaat, Shell, etc.

Alle segmenten: ICT, Technology, Finance, HRM, Bouw & Civiel, Logistics & Procurement, Facility, Marketing, Legal, Energie, Telecom.

Partners

Ondernemers met een eigen netwerk, sterke referenties en trackrecord. Heeft zijn sporen verdient in zijn niche en klanten nemen wat van hem aan. De partner heeft de mogelijkheid na selectie aandeelhouder bij ons te worden. In dit franchise model opereert de partner onder ons label en kaders, maar behoud zijn vrijheid als ondernemer. De partner blijft zijn klanten bedienen zoals hij altijd al deed, alleen nu signaleert hij behoeftes bij zijn klanten welke wij gezamenlijk kunnen opvullen.

Talenten/starters

Talentvolle starters, jong talent! Opleidingsniveau van MBO tot WO, van ROC tot Universiteit.

Alle opleidingsrichtingen: technisch, juridisch, financieel, bedrijfskundig, HRM, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Vrije keuze! Het ® logo mag verwerkt worden achter de naam, is niet verplicht.

(Belangrijk: Fris, gewaagd, stoer & eigenwijs met inhoud!)

Inspiratie: maandag.nl, youngcapital.nl, pepperminds.nl

Designer: Budget Media Budget Media
logo_huisstijl-budget-media-FXQxuUL2

Budget Media Budget Media

En met een beeldmerk, die kunnen we overal in verwerken.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-D4A4gyn2

Budget Media Budget Media

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, een eigentijds IOS7 fris font, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een huisstijl gaan ontwerpen.



Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.