Maak CH-Foundation "Het aanzien waard!!"

Datum start: 07-07-2014

Datum einde: 21-07-2014

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
khatika

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De CH-Foundation is een jonge stichting die net is opgericht. Doel is om, via een "make over", jonge mensen die als gevolg van een ongeval of ziekte uitwendig beschadigd zijn, te helpen zelf te leren hoe die beschadiging maximaal te camoufleren. Daardoor beogen wij hen een beter zelfbeeld te kunnen geven en dus met meer zelfverzekerdheid in het leven te staan. In de ontwerpen mogen, los van logo en huisstijl, ook verwerking getoond worden voor het gebruik in brochures en flyers.

Bedrijfsomschrijving


De stichting is gevormd rond Christa Hoogeveen. Een expert op het gebied van visagie. De stichting biedt via behandelaars (ziekenhuizen en klinieken) haar diensten aan. Het is een kwetsbare doelgroep, waar wij voorzichtig mee omspringen. Idealiter geeft het design en huisstijl goed weer dat wat in de doelstelling staat, met aandacht voor: visagie-elementen (make-up, poeders, individualiteit, camouflage liever dan schoonheid. Ook omdat we werken met jonge mensen (meisjes en jongens "teens en late-teens" moet het aansprekend zijn. Maar onze doelgroep zijn eerst de behandelaars. Ziekerkhuizen en klinieken, meestal artsen en bestuurders. Zij moeten overtuigd worden van de inhoud van de CH-Foundation als partners om toestemming te geven met hun patienten om te gaan. Het winnende ontwerp zal een gebruiksrecht moeten verkrijgen voor publicaties (vooral op het vlak van evenementen, brieven (vooral bedelbrieven en flyers). De teksten daarbinnen zullen per geval door het bestuur van de stichting per geval worden ingevuld. tevens moet het gebruiksrecht gelden voor het gebruik op de website, waarvoor de "bouw" al door een bedrijf is gratis toegezegd. De diensten worden aan uitverkoren deelnemers gratis aangeboden.

Doelgroep


drie: 1) behandelaars; ziekenhuizen en klinieken. Artsen en bestuurders. Een professionele en betrouwbare uitstraling. Warm met compassie .
2) jonge mensen. Aansprekend voor aspiratie-leeftijd 15-18. Vergeet niet dat de betrokken jongeren eerst via een folder zullen kennismaken met de CH-Foundation. Die moet dus voor hen aansprekend zijn, voldoende om hen, met al hun kwetsbaarheden, naar ons "te openen".
3) ouders, vrienden en vriendinnen, die publicaties van de stichting zien en kunnen helpen betrokkenen te overtuigen deel te nemen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


aansprekend voor aspiratieleeftijd 15-18, wellicht gescheiden invulling voor meisjes en jongens. Overtuigend voor "behandelaars" en indien mogelijk het element van "make-over" meegnomen. Het credo van de CH-Foundation is naar binnen- en naar buiten gericht: Het aanzien Waard!!

Designer: 7 Men 7 Men
logo_huisstijl-7-men-rnHtffbU

7 Men7 Men

Hi!

Hierbij mijn ontwerp voor het nieuwe logo van de CH-Foundation.

Ik zie een reactie met belangstelling tegemoet.

Met 'n groet,
7 Men

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.