De transparantie zoals vorige designs... alleen is het beeldmerk nu meer corporate.
Maak CH-Foundation "Het aanzien waard!!"
- Wedstrijd van: CH-Foundation
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-07-2014
Datum einde: 21-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De kleuren kunnen uiteraard worden aangepast.

Geen commentaar

Geen commentaar

Het logo is een abstracte weergave van het 'opkrabbelen' en weer jezelf worden. Vanuit een meer donkere kleur naar uiteindelijk je eigen kleur, ...op een transparante wijze.
Graag feedback of deze richting een optie is, zodat ik het eventueel verder kan uitwerken.
Groet, Wim