Maak een logo voor KOKPIT Consultant voor MKB

Datum start: 18-05-2020

Datum einde: 01-06-2020

Totaal budget: € 240.00
Nieuwste inzending
Book cover
BastiMotionWorks

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Maak een fris en sprekend logo (ook te gebruiken op visitekaart en andere communicatiemiddelen) voor KOKPIT. Waarbij er een duidelijke verbinding is met mijn dienstverlening. Naast de naam wil ik ook een eigen uniek beeldmerk hebben wat ik dus zonder de naam KOKPIT kan gebruiken in mijn communicatiemiddelen.

Geen enkele succesvolle organisatie kan zonder organisatiecockpit (dashboard met daarin de belangrijkste sturingsindicatoren). Oftewel de meters waarin je ziet hoe je organisatie er voor staat. Iets staat bijvoorbeeld in het rood, oranje of groen.

Op mijn website wil ik een leuke combinatie maken van de losse woorden KOK en PIT. De quotes hierbij zijn bijvoorbeeld:
-Een KOK staat in zijn keuken te sturen op allerlei relevante informatie, zijn doel is een tevreden klant.
-Een PIT moet je eerst zaaien voordat het kan groeien en bloeien.
-Een kok gebruikt zijn gasPIT om bij te sturen voor het perfecte gerecht

Ter voorbeeld het begin van een blog: Ben je de chefkok op gebied van jouw passie en interesse? Maar minder ervaren in het maken van concrete meetbare doelstellingen en dit vertalen in een maandelijkse cockpit? Gefeliciteerd! Je bent een van de vele ondernemers die waarschijnlijk vanuit zijn passie gegroeid is naar een onderneming met meerdere medewerkers en van iets “hobbymatigs” naar “serieuze business”.

Mijn kernwaarden zitten op 'nuchter', 'eerlijk', 'concreet', 'vertrouwen'.


Bedrijfsomschrijving


KOKPIT helpt kleine MKB bedrijven die willen groeien in omzet en nettowinst maar geen heldere doelstelling en stuurinformatie hebben. Maar wel de wens en behoefte om meer grip te krijgen en te sturen op hun doelstelling met relevante Kpi’s.

Doelgroep


Micro / Kleine MKB bedrijven met een omzet tussen 100k en 2000k. KOKPIT helpt bedrijven tot 20 medewerkers om naar een volgende groeifase te gaan. Of het nu gaat om een start-up of gevestigd bedrijf.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik moet nog een keuze maken voor een kleurenpallet op mijn website en huisstijl. Kleuren die ik prettig vind in het logo zijn, wit, grijs/antraciet en groen. Het logo moet dus passen in deze kleuren. Ik houd niet van heel veel tekst in een logo, ik ben meer van beelden. En mijn huisstijl mag een combinatie zijn van strakke elementen gecombineerd met duurzaamheid, natuur en ambacht.

Designer: Y-graphic design Y-graphic design
logo_huisstijl-y-graphic-design-Q1sxUS1I

Geen commentaar

Y-graphic designY-graphic design

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Feedback is altijd welkom. Groetjes Yvonne

LjVisLjVis

Hi Yvonne,

ik merk dat veel ingezonden ontwerpen te veel nadruk leggen op mijn verzoek tot verbinding met natuur en duurzaamheid. Dit had ik er misschien beter niet bij kunnen zetten. Ik zie nu veel groene blaadjes en dergelijke, hierdoor mis ik veelal de verbinding met mijn dienstverlening. Ik zou je willen vragen om geheel vrij zonder randvoorwaarden of wensen van mij nog een ontwerp te maken welke jij mooi vindt passen bij mijn dienstverlening?

Met vriendelijke groet,

Dirk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.