Markant design gevraagd

Datum start: 10-01-2012

Datum einde: 17-01-2012

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
maxime

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een heldere, frisse en creatieve huisstijl die aanspreekt, markant is en uitnodigt contact te leggen.

Bedrijfsomschrijving


Ik zoek een logo voor een adviesbureau in arbeidsmarktcommunicatie en werving. Bedrijfsnaam is \\\'Cervino Recruitment\\\'.\\nCervino is de Italiaanse naam voor de Matterhorn, dit mag creatief in het logo terugkomen.

Doelgroep


Cervino Recruitment adviseert organisaties in Zorg, Welzijn en Maatschappelijke organisaties op gebied van werkgevers imago, arbeidsmarktcommunicatie en werving. \\n

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Een helder, fris logo/huisstijl waarin Cervino Recruitment is verwerkt. \\n\\nPay off is Creatief in werving\\n\\nKleurpalet wensen: \\nOf lavendelblauw gecombineerd met een warme kleur;\\nOf petrol blauw met bordeaux rood; \\nOf ijsblauw met anthraciet. \n\\n\\nDe foto is bijgevoegd om een beeld te geven van de vier dimensies van de berg en mijn visie op werving.

Designer: designer designer
logo_huisstijl-designer-dbk1pUsi

designerdesigner

En een aanvulling..

Eline.

lmckerkhoflmckerkhof

zie hieronder, mooi ontwerp maar niet helemaal wat ik zoek

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-designer-czQJ1cUS

designerdesigner

Geachte heer/mevrouw,

Bijgaand mijn inzending.

Graag hoor ik uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Eline

lmckerkhoflmckerkhof

Mooi helder en creatief maar voor mijn smaak wat te voorspelbaar, deze uitstraling hebben veel bureaus

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-designer-m2FtOS3c

Geen commentaar

lmckerkhoflmckerkhof

speels en creatief maar wat betekenen de de twee vierkantjes rechts?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.