En nog de flyer
Medisch Interfacultair Congres 2012: Welvaartsparadox
- Wedstrijd van: Medisch Interfacultair Congres
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-08-2011
Datum einde: 27-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij een nieuw voorstel, meteen opgemaakt als poster. Kleurrijk, modern en professioneel en trekt daardoor de aandacht.
Groetjes Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio

Ben meer bezig geweest met het maken van een strak en modern logo dan de paradox. Het moet vooral de moderne eigentijdse medische student aanspreken. Vandaar frisse kleuren, modern lettertye e een beeldmerk dat staat voor het oneindige. Met dit beeldmerk kun je leuke dingen doen in de huisstijl waardoor het een herkenbaarheid en je bv op een tas of blocnote alleen het beeldmerk drukt.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio
Hallo Mireille,
We zoeken sowieso een huisstijl ontwerp erbij. Verder ziet het logo er erg professioneel uit, maar het moet ook eruit springen, aangezien het de aandacht moet krijgen op de universiteit tussen heel veel andere posters. Hopelijk kunt u daar nog iets mee!
Met vriendelijke groeten,
Medisch Interfacultair Congres