Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is sfeer en herkenbaarheid. De ring is als aureool boven het hoofd van de M geplaatst, hiermee de spirituele binding. Het woordmerk is in 1 lange lijn geschreven, als de levensweg van de mens. De krul van de letter staat voor opstaande foetus en liggende foetus (leven en dood). Het klassieke lettertype geeft ook de 30 jaar ambacht weer en straalt de kwaliteit uit. De kleurstelling kan nog aangepast worden, en bij goedkeuring ga ik verder met de huisstijl.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp, met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Memories
- Wedstrijd van: juwelart
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-08-2012
Datum einde: 20-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


heb niet het gevoel dat dit wat voor ons is.