Mijn merk heeft "smoel" nodig om de markt te winnen met smaak

Datum start: 24-01-2015

Datum einde: 07-02-2015

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor mijn unieke concept in kant en klaar maaltijden wil ik een huisstijl hebben waarmee ik de Nederlandse markt (retail en foodservice)op een goede manier kan bereiken (later ook de buurlanden).
Op www.ziltesmaaksensaties.nl vind je de specifieke kenmerken van mijn lijn.
Omdat ik de naam te lang vind wil ik iets korters en pakkenders gaan gebruiken wat zowel in Nederland als in buurlanden ook aansprekend kan zijn. De naam die ik voor ogen heb is Zilt-E (spreek uit Zilty).

Mijn gezicht (zoals bijgevoegd in de bestanden) is het gezicht van het merk en zie ik graag terug in het ontwerp, wellicht met de zee er achter zoals in de oude opzet (zie ook ontwerpvoorbeeld).

Bedrijfsomschrijving


Voor nu een eenmanszaak die nog aan het begin van succes staat. Met mijn concept heb ik goud in handen en moet ik snel gaan schakelen dit jaar. Mijn producten hebben onder sublabel inmiddels in een 7-tal kleine supermarkten gelegen en er zijn 3500 verpakkingen van verkocht in een half jaar. Dit had veel meer kunnen zijn als productie en logistiek strakker op elkaar afgestemd waren, daarom wil ik de productie zelf oppakken.

Doelgroep


Retail: Supermarkten, natuurwinkels, markthallen e.d. voor iedereen.
Foodservice: Horeca en Zorg

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Keywords: Zeeland, Zeeuws, Oosterschelde, Zee, water, lekker, gezond
Kleuren: Vrije keuze, blauw van zee is altijd goed natuurlijk, goede uitstraling t.o.v. andere kant en klare maaltijden

Designer: niki niki
logo_stationery-niki-50TuTdxY

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.