Beste opdrachtgever,
In de bijlage onze inbreng inzake mogelijk nieuw logo en daar aan vast een passende huisstijl t.b.v. drukwerk conform de richtlijnen van PostNL.
Het logo dat wat wij gemaakt hebben is gebasseerd op bewustwording door gebruik te maken van de kleuren blauw in combinatie met het woord "Mind" (puur en zuiver) en groen (fris en vers) met de woord combinatie "fulness".
Het logo sluit ook mooi aan in de vorm van een lotusbloem, drijvend op het water.
Een voorbeeld met soortgelijke afbeelding om aan te geven hoe het logo kan worden weergegeven.
Graag vernemend om verder over te gaan tot een complete huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Mindfulness het Gooi wilt een nieuw logo "jasje"
- Wedstrijd van: changademan
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-02-2013
Datum einde: 16-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

