Hierbij een manier hoe ik het logo op een luxe manier kan verwerken in een huisstijl..
Modern bedrijf die luxe, exclusieve en electrische voertuigen gaat leveren op de Belgische markt
- Wedstrijd van: cbuis
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-08-2014
Datum einde: 01-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bijgaande mijn voorstel met automotive

Hallo opdrachtgever. Mijn logoconcept. Orange Cars, Strak trendy met een klassieke touch in de letter. Gekozen voor een platte stekker als grafisch symbool voor het bedrijf. Metalic kleuren in huisstijl. Denk dat er hiermee een herkenbaar logo is neer te zetten. Overweeg trouwens Orange Automotive ook als naam. Persoonlijk denk ik dat deze naam beter bij een exclusief karakter past. Graag uw feedback