Beste,
hierbij mijn voorstel voor het logo. Laat me maar weten wat je er van vindt. Aanpassingen zijn altijd mogelijk.
mvg
Jeroen
Modern, strak & uniek logo en visitekaartje voor ‘Workspice’
- Wedstrijd van: TamaraWillems
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 08-11-2011
Datum einde: 20-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Jeroen,
Bedankt voor je creativiteit! Kun je me uitleggen wat de pijl symboliseerd?
Bedankt!
Vriendelijke groeten,
Tamara
Hi Joey,
Nogmaals dank voor je creativiteit!
Nog even wat extra input:
- Qua design van het visitekaartje zou ik als basis het grijs/witte van de website gebruiken met blauw als steunkleur. Zodat de verhoudingen gelijk zijn aan die van de website.
- Ik mis nog een beeld/afbeelding die zich richt op gamification. En dan moet het iets aparts, iets unieks zijn. Iets wat kenmerkend wordt voor ons logo.
Hopelijk kun je hier iets mee! Ik realiseer me dat de beste stuurlui altijd aan wal staan.
Vriendelijke groeten,
Tamara
De pijl stelt een af te leggen weg voor, zoals in een spelbord. Zie bijvoorbeeld http://www.vanin.be/cms_master/images_sub/Eventail-junior/Leerkracht/spel-%20en%20kopieerbladen/tn_spelbord%20L5.jpg
Groeten jeroen
(zie nu pas dat ik je Joey genoemd heb :-)
Hi Jeroen,
- Qua beeldmerk zie ik iets voor me dat zich richt op gamification of motivation. En dan moet het iets aparts, iets unieks zijn. We proberen juist de game/spelletjes hoek te vermijden. Omdat onze game meer gericht is op het verhogen van de motivatie met gebruik van game-elementen dan het daadwerkelijke gamen.
- Workspice is één woord, dus in een en hetzelfde lettertype.
Hopelijk kun je hier iets mee! Ik realiseer me dat de beste stuurlui altijd aan wal staan.
Vriendelijke groeten,
Tamara