Geen commentaar
Modern, strak & uniek logo en visitekaartje voor ‘Workspice’
- Wedstrijd van: TamaraWillems
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 08-11-2011
Datum einde: 20-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Tamara,
Hierbij mijn ontwerpvoorstel. De creativiteit die in de naam zit, heb ik proberen door te zetten in het logo. \'Work\' wordt gesymboliseerd door een paperclip (wordt vaker gebruikt) en \'spice\' met een peper. Door deze te combineren ontstaat een \'pepperclip\'!
De Pepperclip kan op diverse leuke manieren worden toegepast. Een voorbeeld (op grafische wijze) een papier klemmen. Kortom, een creatief en leuk logo dat zeker zal blijven hangen!
Ik ben erg benieuwd naar uw mening!
mvg,
estoy
Hi Estoy,
Enorm bedankt voor je creativiteit.
Ik vind de paperclip creatief bedacht, maar voor mij sluit het niet helemaal aan bij wat wij willen gaan doen.
Nog even wat extra input:
- Zou je nog eens naar het lettertype kunnen kijken. Ik vind bijvoorbeeld dit (http://www.brandsupply.nl/logo-huisstijl/huistijl-logo-voor-interieur-designer/1790/ontwerpen/3921) een mooi lettertype.
- Qua beeldmerk zie ik iets voor me dat zich richt op gamification of motivation. En dan moet het iets aparts, iets unieks zijn. We proberen juist de game/spelletjes hoek te vermijden. Omdat onze game meer gericht is op het verhogen van de motivatie met gebruik van game-elementen dan het daadwerkelijke gamen.
- Workspice is één woord, dus in een en hetzelfde lettertype.
Hopelijk kun je hier iets mee! Ik realiseer me dat de beste stuurlui altijd aan wal staan.
Vriendelijke groeten,
Tamara