Geen commentaar
Modern, strak & uniek logo en visitekaartje voor ‘Workspice’
- Wedstrijd van: TamaraWillems
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 08-11-2011
Datum einde: 20-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hallo Tamara,
De streep bij de vorige had ik eerst onder de naam (zodat \'business games\' eronder kon), maar toen ik het erboven zette, stond het voor mijn gevoel leuker en gaf het een leuke aanvullig bij de letter \'i\'.
Hierbij nog een ontwerp met een ander lettertype van mijn kant, iets wat meer de kant op gaat die jij aan gaf.
Groetjes,
Ezgi

Geen commentaar
Hi Ezgi,
Bedankt voor je ontwerp en je creativiteit! Kun je me uitleggen waarvoor de streep boven het woord Workspice staat?
De \'W\' op het visitekaartje vind ik erg leuk! Qua lettertype echter heb ik zelf een strakker/rechter lettertype in mijn hoofd. Dat de dikte van de letter overal hetzelfde is. daardoor oogt het voor mij strakker.
Ik vraag me een beetje af of het logo op de website zo wel genoeg opvalt.
Vriendelijke groeten,
Tamara

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Hierbij een voorstel van mijn kant. Ik ben benieuwd naar wat u ervan vindt.
Vriendelijke groeten,
Ezgi