Goedendag, hierbij mijn bijdrage en uitleg over mijn logo.
Mijn uitgangspunten waren de L-bordjes bovenop de leswagens en verkeersborden.
De 4 broers heb ik weergegeven door middel van de 4 hoeken/pijlen. Samen vormen zij 1 huis, de familie, dit wordt versterkt doordat er vanuit iedere hoek een connectie is met de letter K. De ene pijl kan niet zonder de ander want dan valt een deel van de K weg.
De lijnen omtrent het logo versterkt de samenhang en de pijlen wijzen de juiste weg, die naar succes.
Ik heb het in de gewenste kleuren gemaakt maar ook laten zien hoe het heel goed kan worden gebruikt in 1 kleur. Wellicht is dat voor kleurenblinden beter te zien.
Feedback is altijd plezierig en waar aanpassingen nodig: be my guest!
Met vriendelijke groet,
Margriet Pronk.
Modernisatie voor Verkeersacademie Kumar!
- Wedstrijd van: Hkdhrigpal
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 21-07-2020
Datum einde: 28-07-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

