Geen commentaar
MueX - Music experience for you - Logo en Huisstijl
- Wedstrijd van: MueX
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-12-2013
Datum einde: 24-12-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Er is nu zeker geen duidelijk identificeerbaar object.
De uitstraling: warmte, vrijheid (jezelf zijn) en 'je bent welkom' blijft.
Groet, Stefan

Aanpassing; kleur en 'X'. Het witte gedeelte (kan staan of) staat voor de naald die de vinyl/plaat speelt.
Die associatie met een duidelijk identificeerbaar opbject wilt MueX juist niet. Kan dat gedeelte verwijdert worden?

Hey,
Dit is mijn interpretatie voor het ontwerp van MueX.
Ik heb gelet op warmte, vrijheid (jezelf zijn) en 'je bent welkom' gevoel.
Feedback is welkom.
Groet, Stefan
Stefan, dat komt zeker naar voren. MueX is fan.
Lettertype merknaam is wat vreemd dankzij de X.
Groen associeert minder met een warm gevoel.