Met de regenboog een nadruk op het uitroepteken. Uitroepteken kan op deze manier ook meteen als beeldmerk worden gebruikt bij de huisstijlen. Expres Overhoop zwart gehouden, dit omdat de tijden eigenlijk best grauw zijn, maar we uiteindelijk vasthouden aan de lichtpuntjes van hoop. (aan het uitroepteken dus) Zo is het logo duidelijk, goed te lezen, maar geeft wel meteen weer waar het om gaat.
Eventuele lettertype aanpassingen zijn natuurlijk altijd van harte welkom, het is een schets dus we kunnen samen nog van alles aanpassen!
Mvg,
Femke van Sence for Design
Muziekproductie ´Overhoop!´
- Wedstrijd van: C Major Creative Productions
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2021
Datum einde: 10-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

