Beste,
Hierbij mijn inzending voor het ontwerp van het logo. Ik heb er ook al een concept/ontwerp bij gedaan voor het visitekaartje.
Het uitgangspunt voor het logo de groei en vooruitgang die je maakt samen met Next12. Het is een fris, professioneel en stoer logo. De gebruikte kleuren dragen hier ook aan bij en maken het een sterk en herkenbaar logo. Ook het beeldmerk van alleen de N12 (zie visitekaartje) is een sterk en onderscheidende vorm. Deze is op diverse items weer gaaf te gebruiken.
Uiteraard sta ik open voor aanpassingen aan het ontwerp en ben benieuwd naar uw reactie.
Vriendelijke groet,
Paul Olsman
Next12
- Wedstrijd van: Florislange
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-07-2019
Datum einde: 06-08-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

