nieuw automotive-logo

Datum start: 30-07-2017

Datum einde: 06-08-2017

Totaal budget: € 230.00
Nieuwste inzending
Book cover
AYATA

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


In automotive-land zijn al diverse concepten actief maar worden vaak gestuurd vanuit grossiers/onderdelen-belang. Slechts een paar richten zich op de lokale uitstraling van de ondernemer. Met Pitstop willen we daarin een ondersteunende rol vervullen.
Onze eigen uitstraling is B2B (logo+huisstijl), maar naar de consument zoeken we een combinatie; "Kom voor uw banden pitstop naar Garage Janssen"

specificaties:
- fris uiterlijk, maar niet te prominent. Moet ondersteunend zijn in het totaalplaatje
- uitstraling Pirelli (eenvoud) spreekt ons erg aan
- toe te passen op visitekaartjes / briefpapier en later ook in online-banners en seizoenscampagnes (bandenwissel, vakantiecheck, APK, airco, etc)

Verras ons met een mooie toepassing en vind je logo binnenkort terug op allerlei banners en advertenties!

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


-

Kleuren, favoriete logo's, must haves


-

Designer: Wray Wray
logo_stationery-wray-LWnegQ4G

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-wray-JfqUGmuG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-wray-AnS7JBDM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-wray-AB8OVIpM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.