nieuw automotive-logo

Datum start: 30-07-2017

Datum einde: 06-08-2017

Totaal budget: € 230.00
Nieuwste inzending
Book cover
AYATA

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


In automotive-land zijn al diverse concepten actief maar worden vaak gestuurd vanuit grossiers/onderdelen-belang. Slechts een paar richten zich op de lokale uitstraling van de ondernemer. Met Pitstop willen we daarin een ondersteunende rol vervullen.
Onze eigen uitstraling is B2B (logo+huisstijl), maar naar de consument zoeken we een combinatie; "Kom voor uw banden pitstop naar Garage Janssen"

specificaties:
- fris uiterlijk, maar niet te prominent. Moet ondersteunend zijn in het totaalplaatje
- uitstraling Pirelli (eenvoud) spreekt ons erg aan
- toe te passen op visitekaartjes / briefpapier en later ook in online-banners en seizoenscampagnes (bandenwissel, vakantiecheck, APK, airco, etc)

Verras ons met een mooie toepassing en vind je logo binnenkort terug op allerlei banners en advertenties!

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


-

Kleuren, favoriete logo's, must haves


-

Designer: FABRIZIO FABRIZIO
logo_stationery-fabrizio-Hxa17KPA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-fabrizio-DdLxUBd2

FABRIZIOFABRIZIO

An impact logo on the public. Immediate. The logo is made up of a sports car tachometer, which in turn takes the form of a running tire and where in the center top I have inserted a stylization of a tire. A very dynamic logo.
Een logo van het effect op het publiek. Onmiddellijk. Het logo bestaat uit een sportwagen tachometer die weer de vorm van een band in de race en wanneer het midden bovenaan ik een stilering van een band. Een zeer dynamisch logo

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.