Iets frissere kleurstelling. Op het visite kaartje kan met pen een telefoon nummer of email adres geschreven worden.
Nieuw logo en huisstijl voor actuarieel adviseur
- Wedstrijd van: Bart.Kling
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-09-2012
Datum einde: 30-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dankjewel voor je ontwerp. Hoewel ik met je eens ben dat de kleur wat frisser is, probeer ik me toch wat anders te positioneren ten opzichte van mijn concurrenten en deze kleur blauw doet dat niet voor mij. Ik had zelf al eens aan paars gedacht (zeker niet gebruikelijk in mijn vak), maar uit praktisch oogpunt (al mijn slides gebruiken nu de aqua al als steunkleur), ben ik nog niet overtuegd van een andere kleur.
Daarnaast vind ik het logo zelf niet zo passend bij mij en te dominant, sorry. Wel fijn dat je direct ook briefpapier e.d. erbij opneemt; dan kan je beter zien hoe alles tot zijn recht komt.
Bart