Geen commentaar
Nieuw logo en huisstijl voor actuarieel adviseur
- Wedstrijd van: Bart.Kling
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-09-2012
Datum einde: 30-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Anna,
Ik vind deze niet veel beter worden. Ik vond juist het asymmetrische in jouw eerdere ontwerp wel mooi, maar ook dit logo spreekt met niet zo aan.
Sorry,
Bart

Geen commentaar
Anna,
Dank voor deze opzet. Ik vind het lettertype fraai en de kleurkeuze en de streep boven de letters ook.
Ik heb nog wel moeite met het vierkantje, zonder dat ik nou precies kan aangeven wat het is. Wellicht kun je daar nog eens over denken.
Bart