Bedankt voor uw reactie!
Bij deze de aangepaste versie!
Vriendelijke groet,
Agnes Megens
Nieuw logo en huisstijl voor actuarieel adviseur
- Wedstrijd van: Bart.Kling
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-09-2012
Datum einde: 30-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte opdrachtgever,
Bij deze mijn inzending voor uw opdracht.
Het logo is ook goed bruikbaar los van de naam. Daarnaast is het logo nog goed herkenbaar in zwart wit.
Ik ben benieuwd naar uw bevindingen.
Met vriendelijke groet,
Agnes Megens
Megens Media Design
Agnes,
Dank. Ik vind het zeker aardig. En paar opmerkingen: 1) kun je de tekst aanpassen in "schadeactuaris.nl"; ik zou geen hoofdletter willen bij Actuaris
2) is het niet mooier om dit logo ervoor te zetten?
3) kun je een zwart-wit variant uitwerken van het logo (ik dacht dat het wellicht mooi is om het aqua deel wellicht daarbij een zwarte rand te geven mete witte binnenkant en het zwarte deel gewoon zwart te laten.
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van de balk onderaan.
Bart