Geen commentaar
Nieuw logo en huisstijl voor actuarieel adviseur
- Wedstrijd van: Bart.Kling
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-09-2012
Datum einde: 30-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Bart,
Hierbij mijn voorstel, van boven naar beneden zit er steeds meer detail in het logo uitgaande van wat uw wensen zijn aan een logo.
Ik zie uw mening graag tegemoet.
mvg,
JHdesignn
LS,
Niet helemaal wat ik zocht; dit past beter bij een bouwbedrijf, ben ik bang. Ik ben ook niet helemaal gelukkig met de tekst in drie verschillende types/formaten; dat vind ik wat rommelig.
Bart