Geachte heer Molenaar,
Hierbij een visualisatie van een website aangepast op de huisstijl. Ik ben me niet bewust of u deze gaat aanpassen, omdat de huidige website nog van 2010 is, maar ik hoop dat u zo nog meer gevoel krijgt bij het ontwerp.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
NIEUW LOGO & HUISSTIJL VOOR INTERNATIONALE ONAFHANKELIJKE ENERGY SERVICE PROVIDER (B2B)
- Wedstrijd van: Molenaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 09-07-2012
Datum einde: 09-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank je. Ja, de website gaat de komende maanden ook aangepast worden.

Beste heer Molenaar, hierbij mijn toevoeging van het verder ontwikkelen van de PVNED huisstijl, met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Ziet er goed uit

Geachte heer Molenaar, hierbij het PVNED ontwerp in de nederlandse kleur oranje. Het lettertype is aangepast op de visual en is uniek (homemade). Het zorgt voor meer openheid en herkenbaarheid. Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd, ik vind het een hele verbetering tov de vorige versies: de kleuren komen beter tot hun recht en de letters geven een bepaalde allure aan het geheel.

Geachte heer Molenaar,
Dit maal in de juiste vorm.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Ok dank je

Geachte heer Molenaar,
Hierbij mijn inzending voor uw logo behoefte. Het ontwerp heeft de sfeer van een zakelijke betrouwbare organisatie. De blauwe swoosh staat voor de dynamiek van energie en krijgt een diepte perspectief door de samenwerking met de grijze kleur. Hierdoor ontstaat een stijgende lijn, dat de vooruitstrevende gedachte van de organisatie vertegenwoordigd.
Ik hoop dat u tevreden bent over het ontwerp, met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Ik vind de gedachte achter het ontwerp leuk gevonden, ook het blauwe is een onderdeel die goed past bij PVNED. Alleen jammer van de 'T'... :)
Bedankt voor de positieve reactie, ik bebrijp echter niet geheel wat u bedoelt met "jammer van de 'T', kunt u dit verder toelichten?
PVNED schrijf je met een 'D;' op het eind en geen 'T' (zie uw logo).
Ah, mijn excuses, ik zal het ontwerp aanpassen met de juiste benaming, ik heb er veel tijd aan besteed, dus is het in het beginstadium verkeerd gegaan..