Geen commentaar
NIEUW LOGO & HUISSTIJL VOOR INTERNATIONALE ONAFHANKELIJKE ENERGY SERVICE PROVIDER (B2B)
- Wedstrijd van: Molenaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 09-07-2012
Datum einde: 09-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik vind eerlijk gezegd nog steeds de mast geen bijzondere feuture en oogt voor mij persoonlijk erg geforceerd. Zo'n logo hoort meer bij een elektriciteitnetwerkbeheerder (transporteren van stroom) maar dan nog vind ik het niet erg origineel.

Geen commentaar
Deze is beter ja

Geen commentaar
Ik mis een feature door de monokleur blauw. Verder vind ik de elektriciteitsmast niet goed uit de verf komen. Ook al is dat bewust een kwestie van stijl (ronding): de 'v' wordt m.i. op deze wijze als 'u' gelezen en de 'p' komt hierdoor m.i. niet lekker uit de verf
Wat best wel een leuke feauture is de schuingedrukte tekst met de dubbele streep erdoor overigens