Mogelijke opzet visitekaartje in huisstijl
NIEUW LOGO & HUISSTIJL VOOR INTERNATIONALE ONAFHANKELIJKE ENERGY SERVICE PROVIDER (B2B)
- Wedstrijd van: Molenaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 09-07-2012
Datum einde: 09-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik ben wel gecharmeerd van de speelsigheid van de rondingen van de letters; twijfel nog een beetje over de E maar dat moet ik sowieso 's laten bezinken
Oke !
Ik kan nog vanalles veranderen binnen de letters, misschien dat een kleine 'e' ook wel goed werkt.
Ik hoor het wel !
Mvg,
Peter
Ik denk dat het goed is de 'e' als hoofdletter te laten staan in gelijke grootte met de rest. Anders komt er misschien teveel het accept op van "Ned" (NLD) terwijl we juist van het nationale accent af willen stappen.

Detail
Rondingen komen in detail goed tot zijn recht en de bliksemschicht is een erg leuk accent! Weet alleen niet in hoeverre er copyright enzo op dit soort accenten zit (kijk bv op www.gen.nl) maar dat moet ik tzt sowieso door de juristen laten checken.
Hallo,
Heb het logo even bekeken van 'GEN' maar een bolt of lightning zoals deze is te algemeen voor copyright. Ook is het in dit geval een verlenging binnen de letter V, ipv een los beeldmerk.
Ok helder. Denk het ook maar altijd goed om ff te checken

Logo op negatief
Kleurencombi (wit/blauw) springt er goed uit (het 'staat" er)

Mijn versie van jullie nieuwe logo. Sterk typografisch, en vooral tijdloos, letter ontwerp. Kleine detail met de bliksem maakt de link naar de electriciteits sector.
Peter, wat ik ook aanvullend in de opdracht zelf heb gezet: wellicht is het een idee om 'Creating benefits together' als slogan te verwerken in/rondom het logo of iets dergelijks maar daar zijn we nog niet over uit (de slgoan slaat op het feit dat PVNED als provider voor haar klanten financiele schaalvoordelen biedt die wij met onze klanten delen).
Peter, wat ik ook aanvullend in de opdracht zelf heb gezet: wellicht is het een idee om 'Creating benefits together' als slogan te verwerken in/rondom het logo of iets dergelijks maar daar zijn we nog niet over uit (de slogan slaat op het feit dat PVNED als provider voor haar klanten financiele schaalvoordelen biedt die wij met onze klanten delen).
Alright, ik zal wat opzetjes maken!