Graag gedaan hoor. Nooit geschoten is altijd mis. hehe
Ik kon het toch niet laten om een nieuwe variant met bliksemschicht te maken.
Succes met je keuze.
Gr Amir
NIEUW LOGO & HUISSTIJL VOOR INTERNATIONALE ONAFHANKELIJKE ENERGY SERVICE PROVIDER (B2B)
- Wedstrijd van: Molenaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 09-07-2012
Datum einde: 09-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank je, deze komt beter uit de verf, vind ik. Niet zozeer door de schicht zelf maar het oogt wat specialer. De afwijkende kleurstelling (blauw vs oranje c.q. groen) is leuker dan de blauwe totaalkleur. Overigens< het doel is niet an sich de schicht maar een leuke gimmick eromheen. En dan komt idd snel de schicht om de hoek kijken vanwege de bedrijfsactiviteiten maar dat is niet per se negatief; het kan ook herkenbaarheid opleveren.

Beste,
bij deze mijn eerste voorstel voor uw logo. Hoor graag de reacties.
Gr Amir
Beste Amir, ik vind het logo een beetje 'gewoontjes' overkomen. De N vind ik bovendien niet goed uit de verf komen en het gele is wat onduidelijk.
Dat heet less is more in ons wereldje ;)
"De huisstijl moet modern en fris zijn en aansluiten bij het hoofdthema ‘elektriciteit’. Niet te priegelig detail, het logo “moet er staan’."
Dit was mijn uitgangspunt. Dacht dat ik op goede weg zat. Ik wilde perse geen bliksemschicht gebruiken dat is tegenwoordig zo afgezaagd.
De N verbeeldt Creating benefits together... (2 pijlen).
Helaas hebben we niet dezelfde stijl voor ogen. Ik wens u heel veel succes verder.
Dank je Amir; ik snap ook de redenatie/bedoeling, ik vind het (nog) alleen niet voldoende als zodanig overkomen maar dat is idd een stijlkwestie. Sowieso dank voor jouw input.