Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel voor een logo voor Sense.
Ik heb het logo in kleur uitgevoerd, in zwart-wit, op een donkere achtergrond en tevens een variatie met de tweede tagline economic sense, business sense en development sense.
Graag hoor ik wat u van mijn voorstel vindt. E.e.a. pas ik natuurlijk graag voor u aan!
Hartelijke groet,
Laura
Nieuw logo & huisstijl voor Sense, een consultancy bureau voor economisch advies voor ontwikkelingslanden
- Wedstrijd van: mwarnoldus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-08-2012
Datum einde: 06-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

