bedankt voor uw eerdere suggesties. Afrika is hier vervangen door bogen die ontwikkeling, groei, representeren, maar die ook een oog (voor waarneming, kijk op zaken) voorstelt.
Nieuw logo & huisstijl voor Sense, een consultancy bureau voor economisch advies voor ontwikkelingslanden
- Wedstrijd van: mwarnoldus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-08-2012
Datum einde: 06-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



bedankt voor uw eerdere suggesties. Afrika is hier vervangen door bogen die ontwikkeling, groei, representeren, maar die ook een oog (voor waarneming, kijk op zaken) voorstelt.

bedankt voor uw eerdere suggesties. Afrika is hier vervangen door bogen die ontwikkeling, groei, representeren, maar die ook een oog (voor waarneming, kijk op zaken) voorstelt.

Geen commentaar
Goede naam, Rhino design! Dank voor de mooie inzending; zeer fraai gedaan n ik begrijp de associatie met een afrikaans continent. Enige en direct ook grote nadeel is dat het binnen mijn bedrijfstak al heel veel is gedaan, met name door niet zo professioneel opgezette stichtingen. Welliswaar niet op een dergelijke goede manier, maar toch. Het roept daarmee bij mij direct een beeld op van wat ik noem 'bleeding heart hobby helpers".

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar