Toen ik deze opdracht voorbij zag komen had ik gelijk allerlei ideeën! Een combinatie van een elegant wijnglas gecombineerd met het hourglass figuur van een vrouw. Ik heb de letters W en M van Wijn en Meisje verwerkt in mijn design. Dit kan losstaand als beeldmerk worden gebruikt of in combinatie met het woordmerk. De toffe uitstraling van de graffiti heb ik meegenomen in mijn design zodat het huidige uiterlijk van 't wijnmeisje wordt versterkt. Er zou ook een kleuraccent in het logo verwerkt kunnen worden zoals zichtbaar in de opzet. Om het design levend te maken heb ik een mockup met visitekaartje toegevoegd. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden! Groetjes Romee
(Visual designer)
nieuw logo ontwerpen voor ’t Wijnmeisje
- Wedstrijd van: Wijnmeisje
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 29-09-2021
Datum einde: 06-10-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Romee ik vind dat je het cool hebt gedaan door het glas tussen de W en de M te vormgeven. Met 't Wijnmeisje wil een artistieke en stijlvolle uitstraling bewerkstelligen. We willen absoluut geen slijterij uitstraling zoals de GALL&GALL; of zoals zoveel wijn webwinkels dat juist wel hebben. Ik vind het zeker artistiek maar twijfel of ik het stijlvol genoeg vind.