Geen commentaar
Nieuw modern & fris logo voor gerenommeerd Schildersbedrijf
- Wedstrijd van: karelvandenaker
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 20-06-2016
Datum einde: 27-06-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hierbij de bijbehorende huisstijl. Mvg

Misschien zo, combinatie van mijn beide ontwerpen. Mvg

Geen commentaar
Welke kleur heeft de voorkeur uit dit overzicht en zou u hier de huisstijl bij willen zien? Mvg

Geen commentaar
Dankjewel! Deze spreekt mij tot nu toe het meeste aan! Zou ik deze misschien met wat andere kleuren kunnen zien?
Dank u wel! Ga ik doen. Mvg

Geen commentaar
Dankjewel! Deze spreek mij wel aan. Wellicht nog met een ander beeldmerk dan verfblikken. Iets abstracter dan de verfblikken.
Dankjewel! Deze spreek mij wel aan. Wellicht nog met een ander beeldmerk dan verfblikken. Iets abstracter dan de verfblikken.
Zou naar deze discussie kijken voor logos "ontworpen" door deze Y-graphic: http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/logo_huisstijl/law-firm-23604
Waar doel je precies op Smart Designs?
@Y-graphic Design: Het logo komt in de goede richting. Ik vind het lettertype goed, maar zou het mogelijk zijn om iets abstracters te doen met de 3 kleuren boven de naam? De 3 kleuren zijn goed, maar de verfblikken vind ik iets te cliche.