Geachte,
Ik ben werkzaam als marketeer en vind uw opdracht daarom interessant. Op basis van uw wensen zorgt dit ontwerp voor een sterke positionering t.o.v. concurrerende merklogo's.
- het uitroepteken i.c.m. de subtiele glimlach wekt (onbewust) positieve emotie op bij het zien van het logo;
- Herkenbare kleuren;
- Het breintje is zichtbaar verbanden aan het leggen, maar is tegelijkertijd ook een puzzel waarin de kleuren in elkaar vallen, het logo symboliseert daarom denk-, geheugen- en plezierspellen samen;
PS. Het gezicht is geel van kleur om zo neutraal mogelijk te blijven (i.v.m. het racismedebat);
Mocht het uitroepteken, de kleuren of een ander aspect niet bevallen, dan ligt dit natuurlijk helemaal open. U heeft nu in ieder geval een idee van mijn ontwerpstijl. Mocht het u bevallen, hoor ik graag van u om het een ontwerp te maken dat perfect bij uw wensen past.
Nieuw speelgoedmerk
- Wedstrijd van: JSSTR
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-09-2020
Datum einde: 22-09-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geachte,
Ik ben werkzaam als marketeer en vind uw opdracht daarom interessant. Op basis van uw wensen zorgt dit ontwerp voor een sterke positionering t.o.v. concurrerende merklogo's.
- het uitroepteken i.c.m. de subtiele glimlach wekt (onbewust) positieve emotie op bij het zien van het logo;
- Herkenbare kleuren;
- Het breintje is zichtbaar verbanden aan het leggen, maar is tegelijkertijd ook een puzzel waarin de kleuren in elkaar vallen, het logo symboliseert daarom denk-, geheugen- en plezierspellen samen;
PS. Het gezicht is geel van kleur om zo neutraal mogelijk te blijven (i.v.m. het racismedebat);
Mocht het uitroepteken, de kleuren of een ander aspect niet bevallen, dan ligt dit natuurlijk helemaal open. U heeft nu in ieder geval een idee van mijn ontwerpstijl. Mocht het u bevallen, hoor ik graag van u om het een ontwerp te maken dat perfect bij uw wensen past.